6+1 συμβουλές διατροφής για συγκέντρωση στις Πανελλήνιες εξετάσεις!

Έξι και ένας τρόποι για να ανακτήσετε τη συγκέντρωση σας τη δύσκολη περίοδο των εξετάσεων όπου η πνευματική λειτουργία των μαθητών και φοιτητών πρέπει να βρίσκεται σε όξυνση. Ποια είναι λοιπόν αυτά τα tips;

Ο υποψήφιος θα πρέπει:

1 Να καταναλώνει τουλάχιστον 3 πλήρη γεύματα ημερησίως, ώστε να μην μένει καθόλου νηστικός.

2 Να ξεκινά την ημέρα με ένα πλούσιο πρωινό που να περιλαμβάνει 2 φέτες ψωμί τουλάχιστον και ένα γαλακτοκομικό προϊόν (ένα ποτήρι γάλα, 1, αρριάνι ή ξινόγαλο ή κεσεδάκι γιαούρτι).

3 Να καταναλώνει υγιεινά τρόφιμα που προσδίδουν όμως συμπυκνωμένη ενέργεια στον οργανισμό : ξηρούς καρπούς , μέλι , παστέλι , ταχίνι , σοκολάτα υγείας , σπιτικές μαρμελάδες , χυμούς και μίξερ φρούτων.

4 Να πίνει νερό και τρώει τροφές που έχουν μεγάλο ποσοστό νερού (φρούτα και λαχανικά) για να ενυδατώνεται σωστά.

5 Να τρώει φαγητά με λιγότερο λάδι και βούτυρο , λιγότερα τηγανιτά και όχι τόσο λιπαρά κρέατα , ώστε να χωνεύει εύκολα χωρίς να βαραίνει.

6 Να τρώει μέτρια αλατισμένα φαγητά για να υπάρχει ηλεκτρολυτική ισορροπία στον οργανισμό.

7 Να καταναλώνει καφέ και τσάι που περιέχουν καφεΐνη με μέτρο ώστε να έχει πνευματική διαύγεια χωρίς όμως να αφυδατώνεται.

Προηγούμενο άρθροΝίκος Μουρατίδης για Δέσποινα Βανδή: «Την έκανα πρωταγωνίστρια και εκείνη δεν μου μιλάει»
Επόμενο άρθροΠολυτεχνείο Κρήτης: Φέρνει το “έξυπνο πάρκινγκ” με το πάτημα ενός κουμπιού