Αλλαγές στα Facebook/Instagram Shops (27/4/2023)

Ακολουθεί ανακοίνωση της ΜΕΤΑ που επηρεάζει τη λειτουργία των καταστημάτων σε FB/IG

Για χρόνια, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μας για να ανακαλύπτουν αυθόρμητα νέα προϊόντα και επωνυμίες που αγαπούν. Για να βοηθήσουμε να φέρουμε κοντά ανθρώπους και επιχειρήσεις, έχουμε εισαγάγει δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία, όπως εξατομικευμένες διαφημίσεις, carousels και ανταλλαγή μηνυμάτων. Επίσης, μάθαμε περισσότερα για το τι χρειάζονται περισσότερο οι επιχειρήσεις και συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις προσφορές μας για να τις υποστηρίξουμε καλύτερα, ειδικά καθώς κινούμαστε σε μια πιο σκληρή οικονομία και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.

Σήμερα (σ.σ. 27 Απριλίου 2023), ανακοινώσαμε ότι διπλασιάζουμε τη διασφάλιση της απόδοσης των εργαλείων διαφημίσεών μας με τη μέγιστη δυνατή απόδοση μέσω αυτοματισμού με τεχνητή νοημοσύνη και νέων προϊόντων και εργαλείων που θα βοηθήσουν στην παράδοση της σωστής διαφήμισης στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή.

Οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούν πλέον να φιλοξενούν ένα κατάστημα στη σελίδα τους στο Facebook ή στο Instagram ή να χρησιμοποιούν ετικέτες προϊόντων σε αναρτήσεις, εκτός από…

Διαβάστε τη συνέχεια στο blog

 

 

Προηγούμενο άρθροΤι είναι η κοστολόγηση προϊόντων και γιατί πρέπει να τη γνωρίζετε αν έχετε μια επιχείρηση
Επόμενο άρθροΗ Γη της Ελιάς: Η Μαρίνα πιέζει τη Μυρτάλη να της πει αν φοβάται τον Αλέξη