Πώς θα κυριαρχήσει η ψηφιακή διαφήμιση βίντεο την επόμενη δεκαετία

Μάθετε πώς μπορείτε να συμβαδίζετε με τις μεταβαλλόμενες τάσεις, αγκαλιάζοντας τις διαφημίσεις βίντεο.

Η ενσωμάτωση βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ είναι πλέον επιτακτική – στην πραγματικότητα, το 86% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούσαν βίντεο για μάρκετινγκ το 2021.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε αυτήν τη μορφή για να προσελκύσετε πελάτες, οι ανταγωνιστές σας είναι σχεδόν βέβαιο ότι το κάνουν.

Μια πρόσφατη έρευνα καταναλωτών δείχνει ότι το 84% αναγκάστηκε να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μετά την παρακολούθηση ενός βίντεο. Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες να μοιράζονται βίντεο σε σχέση με άλλους τύπους περιεχομένου.

Η διαφήμιση βίντεο μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής της επωνυμίας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον ιστό.

Αξιοποιείς σωστά την ευκαιρία;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

 

 

 

ΠΗΓΗEPROM.GR
Προηγούμενο άρθροΈξυπνα τρικ για να κάνετε το σπίτι σας πιο φωτεινό
Επόμενο άρθροΟ Χάρισον Φορντ 80άρησε και το γιορτάζει ξαναπιάνοντας το μαστίγιο του Ιντιάνα Τζόουνς